Ich habe mich eine Nacht lang damit beschäftigt, den Heiligen Gral der Unity Entwicklung - den Unity Gral - zu suchen, und ihn gefunden.
Was ich als Unity Gral bezeichne, ist die Verwendung von Visual Studio Solutions, Asset-Management und einem Unity Projekt, ohne zusehr die Vorteile der Versions Kontrolle auszuhebeln. Vorteil des Unity Gral ist die einfache Nutzung des Repositories für Artists, als auch für Entwickler und Game Designer/Entwickler.

On the neverending search for using c#6 features in unity I recently stumbled over a small repository.
This project allows you - with small modifications of unity - to use the Roslyn-Compiler-Platform and with it huge amounts of fancy c#5 and c#6 features in Unity.

I'm someone living on the bl...

I've played a bit with alexzzzz C#6 Support for Unity and found that there was one essential thing missing: A class extending MonoBehaviour providing access to several async method similar to Xenkos SyncScript and AsyncScript.

I recently thought about navigating in my StackEditor and found a good looking user-friendly result.

Stacked Editor Level 1

In Unity there's no option to build a hierarchical view of inspectory so I thought of a simple solution built with two simple scripts providing exactly this feature.